-
Favorit i repris: Tur till Möja
-
Favorit i repris: En liten morgontur
-
Favorit i repris: Vindöga till Mefjärd
-
Favorit i repris: Rundtur med Sandhamn
-
Favorit i repris: Tur till Oxdjupet och Vaxholm
-
Favorit i repris: Marco Polo och Roslagen
-
Kungligt besök i Nynäshamn
Idag var Princess Maria på besök i Nynäshamn, troligtvis för första gången någonsin. Fartyget skulle ta med lite last och byta besättning i Nynäshamn. Hon är nämligen på väg tillbaka till St Petersburg, efter att ha varit hotellfartyg i Sochi under OS. Fler kommentarer hittar ni i galleriet. M.v.h. /Kim Viktor
-
Favorit i repris: Ballerina
Skrivet 27 augusti 2010 Hejsan! Nu har jag kommit hem efter att ha varit på läger med sjömansskolan m.m. Idag gick vi bara till lunch i skolan, så jag passade på att åka den ”nya” ”SL-båten” M/S Ballerina. Vi börjar däremot med en systerfartygsbild på en Waxholmbolags båt och en f.d. Waxholmsbåt. Skarpö såldes nämligen…
-
Favorit i repris: Till Vaxholm med en gamling
-
Favorit i repris: Drottningholmsbåtar